Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Tuesday, November 7, 2017

Նիկոլո Տեսլայի ութ ասույթներ

Նիկոլո Տեսլա
Մեծագույն ինժեներներից մեկը ծնվել է 157 տարի առաջ՝ 1856 թ. հուլիսի 10 ին: Կենդանության օրոք նրա հայտնագործությունների փառքը հաճախ հասնում էր ուրիշներին, բայց պատմությունը ամեն ինչ իր տեղն է դնում: Թերևս, բոլորից լավ դա գիտնականին իր Ձոնի մեջ արտահայտել է ամերիկացի քաղաքական գործիչ Ֆիորելլո Լա Գուարդիան, ով Տեսլայի մահվան պահին Նյու Յորքի քաղաքապետն էր. «Տեսլան իրականում մահացած չէ: Միայն նրա խեղճ մարմինն է անշարժացել: Տեսլայի իսկական ամենակարևոր մասը ապրում է իր նվաճումներում, որոնք իսկապես մեծ են, համարյա անհաշվելի են և դարձել են մեր քաղաքակրթության, մեր առօրյայի անբաժանելի մասը»: Նիկոլա Տեսլայի ծննդյան օրվա առթով կազմել ենք նրա կյանքի տարբեր բնագավառների մասին ասույթների ոչ մեծ ցուցակ:


1. Ապագայի տեխնոլոգիաների մասին
Շուտով հնարավոր կլինի հաղորդագրությունների անլար փոխանցումը ամբողջ աշխարհով, ինչը այնքան պարզ կլինի, որ ամեն ոք կկարողանա կրել իր հետ դրա համար սեփական սարքը և ղեկավարել այն:

2. Համբերության և պլանավորման մասին
Շ
ատ գյուտարարների խնդիրն է՝ նրանք համբերություն չունեն: Նրանց կամքի ուժը չի բավարարում ինչ-որ բան մտքում ուսումնասիրելու դանդաղ, հստակ և պարզ, այնպես, որ նրանք ճշգրիտ պատկերացնեն՝ ինչպես դա կաշխատի: Նրանք ուզում են անմիջապես փորձարկել մտքին առաջինը եկած գաղափարը և արդյունքում ծախսում են մեծ գումարներ և շատ լավ նյութեր՝ միայն փորձնական ճանապարհով պարզելու, որ սխալ ուղղությամբ են աշխատում: Բոլորս էլ սխալներ ենք անում, և ավելի լավ է անել դրանք նախքան ինչ-որ բան կատարելը:

3. Իր ժառանգության մասին
Ինչպիսին կլինի իմ հետազոտությունների արդյունքը՝ ցույց կտա ժամանակը: Բայց ինչպիսին էլ լինի այն և ինչին էլ հանգեցնի, ես ավելի քան գոհացած կլինեմ, եթե եկող սերունդները ընդունեն, որ ես, թեև փոքր, բայց ներդրել եմ իմ բաժինը գիտության զարգացման մեջ:

4. Անհատականության և մարդկության մասին
Խոսելով մարդու մասին՝ միաժամանակ պատկերացնում ենք ամբողջ մարդկությունը, և կիրառելով գիտական մեթոդները առանձին անհատի նկատմամբ՝ պետք է հաշվի առնել այդ ֆիզիկական փաստը: Կարո՞ղ է այսօր որևիցե մեկը կասկածել, որ այս բոլոր միլիոնավոր անհատականությունները, անվերջ տեսակները և բնավորությունները մի ամբողջություն են կազմում:
Չնայած կամքի և գործողության ազատությանը՝ մենք միմյանց հետ ենք մնում, ինչպես երկնակամարի աստղերն են միացած անխզելի կապերով: Այդ կապերը անտեսանելի են, բայց մենք կարող ենք դրանք զգալ: Իմ կտրած մատը, որը արյունահոսում է, իմ մասն է: Ես տեսնում եմ ընկերոջս ցավը, և այդ ցավը ինձ էլ է խոցում. միասնական ենք ես և ընկերս: Եվ դիտելով ջախջախված թշնամուն, նույնիսկ նրան, ում համար ամենաքիչը կցավեի ամբողջ տիեզերքում, ես, միևնույն է, ողբում եմ: Մի՞թե դա ապացույց չէ, որ մենք մի ամբողջության մասնիկ ենք:

5.Վատնողության մասին
Մենք կառուցում ենք, որպեսզի քանդենք: Մեր ջանքերն ու ռեսուրսները մեծամասամբ վատնած են: Մեր առաջընթացը կրում է ամայության կնիքը: Ամենուր միայն ժամանակի, ջանքերի և կյանքի վատնում է: Տխուր, սակայն ճշմարիտ պատկեր:

6. Կոկիկության մասին
Յուրաքանչյուրը պետք է համարի իր մարմինը մի անգին պարգև նրանցից, ում ամենաշատն է սիրում, արվեստի հոյակապ ստեղծագործություն: Մարդկային գոյության մտահղացման մեջ ամփոփած աննկարագրելի գեղեցկությունն ու գաղտնիքը այնչափ նուրբ են, որ նույնիսկ խոսքը, շունչը, հայացքը, նույնիսկ միտքը կարող են վնասել այն: Հիվանդությունները ու մահը բազմացնող փնթիությունը ոչ միայն ինքնաքայքայող, այլև անհավատալիորեն բարոյազանց սովորույթ է:

7. Իր գյուտերը յուրացնողների մասին
Թող ապագան պատմի ճշմարտությունը և գնահատական տա յուրաքանչյուրին իր աշխատանքներին և նվաճումներին համապատասխան: Ներկան նրանց է պատկանում, իսկ ապագան, հանուն որին ես իրոք աշխատել եմ՝ ինձ:


8.Կյանքի գաղտնիքների մասին
Կյանքը մի չլուծվող հավասարում է և միշտ կլինի այդպիսին, թեպետ պարունակում է մի քանի հայտնի գործոններ

Թարգմանությունը՝ Սիրանուշ Ասատրյանի

1 մեկնաբանություն:

  1. կեցցես, շատ լավ մտքեր էիր ընտրել )

    ReplyDelete